10 let od vydání první mapy do OMSI

Ano, je to tak, čtete správně. :-D Je tomu už deset let, kdy světlo světa spatřil můj první počin tvořený pro první verzi OMSI. Konkrétně jím byla mapa linky 235, která po několika odkladech byla nakonec vydána 8.5.2013. Od této chvíle však uběhla spousta času, během kterého bylo oznámeno a také zrušeno několik projektů, některých i velmi ambiciózních. Však vzpomeňte na Prague Suburban Bus a linku 317. ;-) 

Díky úvodnímu screenu si můžete připomenout, jak vůbec vypadaly moje první stránky, a které byly ještě pod označením AFG. Budiž jim země lehká. 

Toť takové menší připomenutí toho, jak nám ten čas letí. Ale nyní zpět do současnosti a k mapě linky 180. Osobně jsem ji chtěl vydat právě k tomuto výročí, tedy během tohoto měsíce. Ovšem na rovinu musím napsat, že to asi neklapne, jelikož jsem tak zhruba v polovině Plzeňské ulice. Pro její druhou polovinu aktuálně tvořím textury. Pak bude zbývat ještě ulice Makovského a tím to celé zakončím. 






Datum vydání si tedy ještě netroufám odhadovat, ale byl bych rád, kdyby se mi to povedlo do začátku letních prázdnin... Těchto... :-D 

Komentáře

  1. teď už nějak odhaduješ datum vydání ?

    OdpovědětVymazat
  2. Obnoví se prosim nekdy ten projekt linky 317?? Jinak mapa paradni jako vzdy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, linka 317 byl hodně ambiciózní projekt, který by sežral spousty času a tak skončil dříve, než se pořádně rozjel. Na takovýto projekt by muselo být více lidí, kteří by si na to ten čas našli.

      Vymazat

Okomentovat