Linka 180 konečně ke stažení


Ano, čtete správně. Konečně se mi podařilo mapu linky 180 dostat do takového stavu, kdy se s ní můžu podělit i se zbytkem světa. Má sice svoje mouchy, ale vzhledem k tomu, že můj vývoj pro OMSI tímto oficiálně končí, tak je lepší, když ji vydám tak, jak je, než bych ji nevydal vůbec. Přece jen 8 let vývoje není zrovna krátká doba na to, abych svoji práci jen tak zahodil. Takže jedna další kapitola uzavřena. :) 


No, abych to zbytečně neprodlužoval, tak stahovat můžete ZDE. A kdyby náhodou byl zdejší odkaz nefunkční, tak jde stahovat ze Sharemodu. Ovšem odkaz na něj mi z nějakého důvodu tady Google blokuje. 🙈 Takže jej najdete na OMSI CZ/SK foru v topicu s mapou, kam můžete psát i svoje postřehy nebo dotazy týkající se této mapy. 


Velké díky patří Petrovi, který přiložil ruku k dílu a vytvořil HOF spolu s jízdními řády a bez něhož by mapa dnes určitě nevyšla. Je též autorem tramvajových označníků, které můžete vidět na obrázku výše. 


Já jen doufám, že se mapa bude líbit, že čekání na ni se vyplatilo a že si nenecháte zkazit náladu tím, jak vám bude OMSI házet šutry pod kola. 😂 Bože, jak já jsem rád, že s OMSI končím...

Tak snad zase někdy u nějakého modernějšího bus simulátoru. 😉

Komentáře

  1. super! dlouho jsme na ni cekali, ale konec tvorby uplne asi necekal nikdo :(

    OdpovědětVymazat
  2. a rad bych jeste pridal, ze toto je asi nejlepsi ceska mapa kterou jsem za celou dobu jel, opravdu skvela prace

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Hi! I would like to talk to you in private, where is it possible?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, Steam is the best way. Here is my Steam ID number: 138684670

      Vymazat

Okomentovat