Konečná stanice, prosíme vystupte

Konečně se mi podařilo mapu dokončit po objektové stránce. Bylo to utrpení, ale výsledek snad stojí za to. Celou Plzeňskou, kterou jsem nakousl v minulé novince, mám spolu s ulicí Makovského v editoru již kompletní. A teď se určitě ptáte co bude dále... 


Pro úplné dokončení mapy je potřeba ještě udělat hlášení a vypracovat jízdní řády. Hlášení a konfigurační soubor pro BUSE panely mám slíbené od kolegy. Ale vzhledem k prázdninám a dovoleným si nejsem jistý, zda se nám během srpna podaří nějak toto dokončit. Čili tím chci jen říct, že vydání mapy se nám určitě protáhne a to minimálně o jeden či dva měsíce. 

Nyní se však podívejte na nové screeny a posuďte sami, zda to čekání za to stojí. ;-) 



















 

Komentáře

  1. Ahoj. Vypadá to nádherně. Kvalitní práce. Tvé mapy jsou nejlepší! Moc ti děkuji za tvoji práci i čas, který tomu věnuješ.

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se nemůžu dočkat vypadá to výborně. 👍

    OdpovědětVymazat
  3. muže se zeptat? jestli víde 180 zítra nebo polovině října??

    OdpovědětVymazat
  4. kdy se můžeme těšit ?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat