Velké oznámení

Dnes jsou to přesně tři roky od vydání linky 143. A řada z vás si stále klade otázku, zda se linky 180 ještě někdy dočká. Upřímně, byl jsem hodně na vážkách, když jsem se rozmýšlel co dál, ale nakonec jsem se rozhodl učinit jedno velké oznámení. Takové, na které většina z vás netrpělivě čeká. 



A tím je, že vývoj linky 180 opět pokračuje a nezastaví se, dokud nebude hotovo. Příští rok nás totiž čeká jedno velké výročí. Konkrétně tomu bude 10 let od okamžiku, kdy byla vydána první moje mapa s linkou 235. 
Květen roku 2023 tedy bude opět okamžikem, který se zapíše do paměti všech fandů OMSI.  

Rovnou přikládám i pár screenů z okolí Břevnova a Patočkovy ulice. 








Komentáře

  1. Juhů – potěšilo! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow. Vypadá to nádherně, už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, vypadá to moc hezky bude to i z hlášním?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano, linka by měla vyjít i s hlášením.

      Vymazat
  4. Jsem rád, že projekt neumřel. Linkou 180 jezdím skoro pokaždé kdy jsem v Praze. Jinak dříve bylo řečeno, že linka 180 bude rozdělená na dvě etapy. Platí to i nyní, nebo bude vydána celá linka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím pracuji s variantou první, tedy že linka 180 bude mít konečnou na Sídlišti Řepy. A pak se uvidí.

      Vymazat
  5. Bude vydána i etapa 2?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat